#yorum
İlk olarak kitabın kapağından bahsetmek istiyorum. Kayganlığı, parlaklığı inanılmaz kaliteli. İçindeki illüstrasyonlar gerçekten çok güzel. İnsanoğlunun açlığı ile sınavı anlatılıyor. Konu güzel işlenmiş evet, ama keşke dolu dolu ve uzun olsaymış. Kapak ve illüstrasyonların dışında eh işte diyebilirim.