Çizilmiş bir yaşama atanmışım gibi ...diyor ya Zarifoğolu Ve ekliyor ve ben sayfaların uçlarına çizilmiş, itilmiş bir resim gibi... diye... Ben de... Bazen kendimi; çizilmişliklerin, itilmişliklerin, ötelenmişliklerin, ötekeleşmişliklerin içinde buluyorum. Ve insanım ya... Savruluyor Kayboluyorum ...
··1 alıntı·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.