Çizilmiş bir yaşama atanmışım gibi
...diyor ya Zarifoğolu
Ve ekliyor
ve ben
sayfaların uçlarına çizilmiş, itilmiş bir resim
gibi...
diye...
Ben de...
Bazen kendimi;
çizilmişliklerin, itilmişliklerin, ötelenmişliklerin, ötekeleşmişliklerin içinde buluyorum.
Ve insanım ya...
Savruluyor
Kayboluyorum
...