Tamamen aa bu nasıl bir kitap acaba diyip tesadüfen aldığım bir kitap oldu. Japon yazarların anlatış gücünü seviyorum. Neden diyecek olursanız da karamsarlıktan uzak, umuda sürükleyen tarafı var. İçim sıkıldı tarzında konulardan olmuyorlar çoğunlukla:)bunu seviyorum işte~
Kısaca konusuna gelecek olursam başkarakterimiz kütüphane görevlisi.. ona gelen insanları yönlendirmekten ziyade kendini keşfet sende hayali varsa yaşantısı da olur mesajı veriyor.
Özünü keşfedip kendini hatırlamak isteyenlere armağan edilmiş gibiydi satırları.
Yürüyüşe çıkıp dönüşünde çıtırından tatlı kahve kitap üçlüsüne en yakışacaklardan~
Okuyacaklara keyifli okumalarrrr (˶˃ ᵕ ˂˶)