·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Haziran 2025 18:53 Serkan Karaismailoğlu’nun kitaplarını her zaman severek okumuşumdur. Bu kitap da anlatım açısından yine oldukça güzel ve anlaşılırdı.
Önceki kitaplarına kıyasla bilimsel terimlerin biraz daha yoğun olduğunu düşündüm ama belki de bu, benim ara vererek okumamdan da kaynaklanıyor olabilir. Çünkü konular birbiriyle bağlantılı ve bir önceki bölümü hatırlamak önemli. Aslında kitap ince ve genel anlamda seviliyor, o yüzden düzenli okuyunca çok daha akıcı olabilir.
Ben kitabı genel olarak beğendim. Özellikle beynin kimyasına dair bölümler oldukça keyifliydi. İlgisi olanlara tavsiye ederim.
Keyifli okumalar!