#yorum
Yazarın kaleminin güzelliğini sürekli söylememe gerek yok bence. Çünkü bilen biliyor artık. Yalnız şöyle bir durum var, bu kitapta konu inanılmaz güzel evet, ama çok basit anlatılmış gibi hissetirdi bana. Bu kadar sağlam konuların çok daha vurucu işlenmesini beklerim ben. Yazarın bazı kitapları çok iyi, bazı kitapları bir tık sönük kalıyor. Bu sönük kalanların arasında yerini aldı. Bu kadar şeye rağmen, yine de su gibi aktı sayfalar inkar edemem. Ters köşe uzmanı Freida, sadece bu kitapta çok sıkı vuramadı tokadı bana