Kitaba başlarken bu kadar ince bir kitabın size verecebileceklerini azımsıyorsunuz. Ama kitabın başından sonuna kişiye kendine bağlaması bir yana insanın zihnindeki duyguların başkalarının da yaşaması ve bu duyguyu nasıl köreltebileceğinizi size öğretiyor. Bence herkes okumalı.