Puan vermedi·202 syf.····Okunma: 07 Haziran 2025 17:08 Fahrenheit 451,teknoloji ve televizyon izlemenin hüküm sürdüğü,kitap okumanın yok denecek kadar azaldığı, itfaicilerin ateşi söndürmek yerine yaktığı bir evrende geçmektedir.Kitabımızın başkahramanı Montag'da kitapları yakmakla görevlendirilmiş,işini oldukca seven bir itfaiyecidir.Yaptıği işin doğru olup olmadığını bile hiç düşünmeyen Montag komşusu "Clarisse"ile tanışınca bazı şeyleri sorgulamaya başlayacaktır
Kitabı bitirmemin üstünden 2 gün geçmesine rağmen yorum bile yapmak gelmedi içimden.Kurgu çok güzeldi ama yazarın sürekleyici bir anlatımı yoktu bana göre. Seven yada sevecek olan bir çok kitapsever arkadaşım olucaktır illaki ama ben bitirmekte gerçekten zorlandım.Keyifli Okumalar.