8/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2025 21. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 06 Mayıs 2025 22:34
; 8/10 sonunda, gerçekten de sonunda aiden king'i sevdiğim o kitabı buldum. elsa'yı zaten öylede böylede sevemiyorum ama aiden için bir umut vardı ve o umut ışığıyla bu kitapta sonunda onu sevdiğimi söyleyebiliyorum rahat rahat. hatta kitabın son yirmi sayfasında falan ben bu adamdan razı olabilirim dedim... kitap şaşırtıcı şekilde elsa'nın yine aiden'dan uzak durup ondan nefret edeceğim vaatleri ile başladı, çok şaşırdık değil mi? ama şaka falan bu sefer gerçekten bu vaadini gerçekleştirip benden bir çeyrek altın kazandı. max on bölüm falan sürdü bu ama sonunda yüce aiden king paşa hazretlerini süründüren bir saftirik elsa okuduğumuz için çok memnunum. yani zaten bu adamlar bizi gerçek hayatta bıktırdılar bari kitaplarda sürünsünler ya. böyle güçlü, sert, erkek tokatlayan kadın karakter istiyorum ben ya, hele de şöyle aiden gibi birilerini tokatlayan lütfen. bu kadar övgüden sonra şunu da es geçmemek lazım elsa çok salakça bir şey için aiden'ı biraz süründürdü de neyse. yani adam seni iki kitaptır altıya bölüp beşle çarptı da sesin çıkmadı kalktın buna mı kırıldın gerçekten? yani elsa gibi bir karakter yazarın aklına nerede ne yaparken geldi bilmiyorum ama umarım bir daha böyle bir kadın karakter okumam bu yazardan amintoşko. elsa sağ olsun kitapta aiden'a hak veriyorsunuz hahahahah. aiden ve ona hak vermek, günahım olsa vermezdim oysa ki... sonra şükürler olsun ki kitapta bazı şeyler patır patır açığa çıkmaya başladı, beni pek tatmin etmedi ama idare ederdi. bu son kitapta salya sümük ağlayan insanlar vardı mesela o ağlama bana gelmedi. trajediydi evet ama oturup da buna ağlamadım üzgünüm. biz josh'ın jules ile sevişirken seni affetmem yalandı deyip kıza dünyanın hakaretini saydığı bir sahne okumuş kadınlarız böyle şeyler sinek ısırığı geliyor ya. en çok ağladığım sahne o olduğu için örneği oradan vereyim dedim. sonra yine bir sürü olaylar silsilesi yaşanıyor ve biz o mutlu sona erişiyoruz. oh be dedim. oh be! allah'ım bu kuluna adam gibi adam bir aiden okuttuğun için teşekkürler. üniversiteye geçen aiden ve birkaç detay daha var spoiler vermek istemiyorum ama ben o aiden'dan razıyım. be pislik herif madem böyle yeteneklerin vardı bizi koca üç kitaptır niye süründürüp durursun diye adama sormazlar mı? neyse ilerleyen kitaplar sanırım yine lise zamanında geçecek bunların ondan bu aiden'ı pek okuyamayacağız ama umarım büyümüş aiden'ı bir şekilde bir yerlerde bol bol okuyabiliriz. acısıyla tatlısıyla serinin bu çiftini bitirdiğim için kendimi de tebrik etmek istiyorum. zorlu bir süreçti bikbik sana da helal olsun kızım. bu arada yedi puan verecektim ama büyük aiden'dan dolayı sekiz verdim ama on vermediğim için de zorbalandım. lütfen connor cobalt ve christian harper dururken buna da on vermeyi kendime hakaret sayarım.
Duygu ve Düşünce
Çarpık KrallıkRina Kent · Ren Kitap · 2024691 okunma
·
258 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.