Puan vermedi·345 syf.··Beğendi
· Kitap çok akıcı, son zamanlarda keyifle okuduğum elimden bırakmak istemediğim kitaplardan oldu. Odağımı kaybetmeden ,sürekli acaba n'olacak, nereye bağlanacak sorusu ile akıcı bir kitap oldu.Tam acıya hüzne kapilacakken mizahla espriliyle de güldüren yönü etkileyici.Ruhi mücerret in kendisi ile dalga geçebilmesi yonuyle , ve diğer karakterlerin kendilerine has özellikleri ile hepsi ayrı bir yer edindi. Günümüz dünyasının, modern insan olmanın getirilerine de değinmiş bir yandan da insanı acaba şu anda kendi iradem mi ,başkasının iradesi altında miyim, sorusunu sorgulatan yönüyle her anlamda çok beğendim.