Z Raporu" arkadaşimin kitaplığından aldığım kitaplardan biri.Kitabin bir bölümde beni animsattigini söylemisti ,onun üzerine bende kitabı okumak istemiştim.Özellikle Tom ve Jerry li kısmında karakterin geçirdiği sinir atağı , kısmı beni etkilemişti, çocukken zaman zaman bende karakterle aynı duygulara kapilirdim,Tom' a uzuldugum olurdu.Ayni zamanda öğretmen olan yazar , gayet güzel ve incelikli işlemiş ,birçok insanın kendini bulabileceği konulara oldukça sade ve akıcı bir üslupla ele almış