Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 11 Haziran 2025 17:54 Kitabın konusunu ve işlenişi beğenmiş olsam da sonu bana biraz basit geldi. Onun dışında okuması keyifliydi. Dili basit ve anlaşılırdı. Kitap içerisinde bahsedilen müzikler de hoşuma gitti. Ama Ryan'a üzülmekten başka pek duygu hissedemedim.