9/10
·376 syf.··
2025 65. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2025 19:57
Eveeeeeeeeetttt, akıyla, karasıyla bir serinin daha sonuna geldik. Doğrusu dört kitabı bu kadar kısa sürede bitirmeyi düşünmüyordum. Nedense Rina’nın kaleminden çıkınca akıp gidiyor. Ama dört kitap arasında en beğendiğim bu oldu. Aspen ve Kingsley’i bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim. Serinin ilk kitaplarından King’in bir pislik olduğunu biliyoruz. Neyse ki kendi kitabında değildi. Aspen’in yaşadığı zorlukları, çocukken karnında bebek taşıyıp onu doğurması, bunlar olurken yaşadığı zorlukları ve bebeğini kaybetmesi düşünceyle yirmi bir yıl boyunca boş mezarı ziyaret edip alkolik olmasını okurken çok üzüldüm. Peşinde olan psikopat babası. Hayatta kalırken verdiği mücadeleyle ve dimdik durup, boyun eğmeyip her zorlukla mücadele etmesi hayran olunası bir şey. Kesinlikle bir kraliçe. Ona bayıldım. Zaten, Gwen ve Nate’in kitabını okurkende çok sevmiştim. Kingsley ise… eh işte diyelim. Bu kitaptaki baharatlı bölümler gerçekten çok iyiydi, ben galiba nefret ve sert ilişki taraftarıyım. Biraz da toxic. Çünkü King ve Aspen’in atışmalarını okurken her şeyden çok eğlendim. Ayrıca Gwen ve Aspen’i anne kız olarak okumakta çok güzeldi. Ve şahsi fikrimce Rina’nin en küçümsenen çifti olmuşlar çünkü diğerleri kadar konuşulmuyorlar. Ama çok iyiydiler. Empire serisini beğendim. Başlangıçta çok ilgimi çekmeyen bir seri olduğu doğru ama olgun karakterler okumayı özlemişim. (Asher ve Reina felaketinden sonra) Kesinlikle favorilerim King ve Aspen oldu. Xoxo
Empire of LustRina Kent · Blackthorn Books · 202249 okunma
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.