Yazarın çocukluk ve genç yetişkinlik döneminde yaşadığı kendi hayatında iz bırakan anılarını parça parça anlattığı kitabı. Bir bütün olamamış maalesef hikayeler birbirine çok uzak. Biraz fazla depresif ve hassas bir kalp anladığım kadarıyla. Küçük görünebilen olayları kendine baya dert etmiş ve yetişkinliğinde de bunun etkisinden çıkamamış. Kitap boyunca bu adamın başına gerçekten kötü birşey gelse kendini öldürürdü heralde diye düşündüm durdum. Fazla romantize geldi. Ailesinden çok bahsetmese de aralarda fakir bir ailede ezgin bir anneyle büyüyen ezgin bir çocuk olduğunu anlayabiliyorsunuz. Ama bana çok değmedi anlattıkları bilemedim. Zorlama geldi. Bakkaldaki çikolatadan da duygulanırsan işin zor. Çok beğenemedim.
Edebi değerinin olduğunu düşünmüyorum. Tavsiye etmem.