Gitmek eylemi üzerine ve onun bıraktığı duygular,tahribatlar üzerine düşündüren,okuması keyifli bir kitap oldu benim için.Zaman zaman hayatlarımıza giren ve gittiklerinde boşluk hissi bıraktıran insanlar olmuştur.O boşluk hissi bir süre bizim canımızı sıkar.Ama hayat her zaman yeni başlangıçlarıyla bize sürpriz yapmakta ve nihai sonuç olarak devam etmektdir.O halde kitbin konusundan bahsedelim;
Arsu bir üniversitede öğretim görevlisidir. Sevgilisi Taner ile birlikte gittikleri bir yurtdışı gezisinde aslında iyice birbirinden uzaklaşan ama itiraf edemeyen çiftin arası açılır. Yurt dışına yaptıkları gezi bir anlamda onların içsel yolculuğuna dönüşür.Türkiye'ye döndükten sonra artık kendine bunu daha fazla yapamayacak olan Arsu,Taner ile yollarını ayırır. İlk zamanlar çok zorlansa da Roma'da yaşayan eski dostu Kemal ile dertleşmeleri onu biraz olsun rahatlatmaktadır.
Taner ise sosyal medyadan görüldüğü kadarıyla o kadar üzgün değildir. Ayrıldıktan yaklaşık 1 yıl sonra Taner,Arsu ile görüşmek istediğini söyler. Taner ayrıldıklarını kendine itiraf edemez ve zor zamanlar geçirmiştir ama Arsu'nun artık buna hiç niyeti yoktur. Bu süreç içinde annesini kaybeden Arsu birde en yakın arkadaşı Kemal'in aslında kendine aşık olduğunu öğrenir. Hayat Arsu için her ne kadar sürprizli ve hüzünlü olsada Arsu hiçbir zaman güçlü duruşunu bırakmaz. Herkesin hayatından bir an veya bir parça bulacağı bir kitap olmuş.Bazen gittiğimiz,yolları ayırdığımız diye düşündüğümüz şeyler kimbilir belki de kendimizi bulmamızı,bazı şeyleri keşfetmemizi sağlar.Kesinlikle tavsiye ederim,okunası bir kitap olmuş