Antik bir nesne ve bu nesneyle bağlantılı birden fazla gizemli olayın anlatıldığı bir kitap Üç Sahtekâr. Çok fazla karakter, çok fazla durum ve çok fazla olay dönüyor. Hikâye içinde hikâye anlatılıyor. O kadar çok iç içe geçiyor ki bu hikâyeler, bir süre sonra okuru yoruyor ve kafa karışıklığına sebebiyet veriyor. Yazar, belli ki gizem yaratmak için bu kadar çok karakter ve olay kullanmak istemiş ama konuyu aşağı çekmiş bu durum ne yazık ki. Sonunda da ne oluyor ne bitiyor anlaşılmıyor. Kötü.