9/10
·182 syf.··
2025 268. kitabı
Okurken inanılmaz keyif aldım; gerildim, ürperdim, kimi yerlerde güldüm, çoğunlukla da korktum tabii ki. Fantastik tarafı da çok başarılıydı. Hikâye içinde hikâye tarzında olması beni yormadı, aksine daha bir heyecanlandırdı. Atmosferiyle, karakterleriyle, diyaloglarıyla o kadar doyurucuydu ki. Yer yer Dracula'yı hatırlattı. Yazarın etkilendiği çok açık. Gizemli kişiler, dile gelen portreler, hortlaklar, esrarengiz olaylar ve daha neler neler... Çok beğendim.
Dehşet GecesiKerime Nadir · Maceraperest Kitaplar · 2019148 okunma
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.