Mehmet Rauf'un ilk polisiye romanıymış ve devam kitabı da varmış. Onun ismi ise Kan Damlası'ymış fakat ben Define'yi pek sevemediğim için muhtemelen devam kitabını okumayacağım. Define, en başında güzel, merak uyandıran bir açılış yaptı fakat sayfalar ilerledikçe biraz sıkıcılığa doğru evrildi. Polisiye unsurlar iyi işlenememiş. Ortalamanın bir altıydı bana göre.