Sabahhtin Ali’nin kalemini çok beğeniyorum. Yine beğenerek okuduğum bir eseriydi. Kitabı okurken ağlamadım ama Raif beye, korkakça yaşadığı ve boşa geçirmiş olduğu bir hayat için üzülmüştüm. Biz bazı şeylere cesaret edemiyoruz ama yine de seviyoruz Raif bey bunu bize net gösteriyor.