Açık konuşmak gerekirse hikayesi çok tanıdık geldi ancak yazarın betimlemeleri hayal gücü çok güçlü okurken gözünüzün önünde canlanıyor her şey sizi oturduğunuz yerden çekip kahramanların arasına alıyor bazen martinle oturup yemek yiyor bazen de onunla birlikte rehinciye gidip bisikletini alıyorsunuz ya da uçsuz bucaksız hayal dünyasında dolaşıyorsunuz