#yorum
Feminist olan yazarın, ilk kaleme aldığı bu kitabı 1915 yılı, ama kitaplaştırması 1979 yılında olmuş. İthaki'nin bilimkurgu serilerinden olan ütopik bir eser. Öyle çok beklediğim gibi akıcı değildi. Sakin ve düşünerek ilerliyorsunuz okurken. Kadınların her işi yapabildiği, fiziksel çalışma açısından bile erkeklerden farkı olmadığını, kendi kurdukları dünyada yaşadıklarını anlatan bir konuydu. Sadece beklentinizi yüksek tutmadan başlarsanız sevebilirsiniz. Ben sanırım çok yüksek tuttum o yüzden de çok iyi diyemedim.