·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Haziran 2025 19:18 Kitapta en beğendiğim yön, herkesin rahatlıkla anlayabileceği bir dille yazılmış olmasıydı. Latince ya da karmaşık terimlerin fazlaca kullanılmaması, kullanıldığında da mutlaka açıklanması, okuma sürecini oldukça kolaylaştırıyor. Ayrıca yazarın samimiyeti satırlara öyle güzel yansıyor ki, okurken adeta okuyucunun ne düşündüğünü, neler hissettiğini fark edebildiğini gösteriyor. Bu özellik ise bana göre, kadın beynine özgü güçlü bir sezgi yeteneğinin yansıması. :))