Öncelikle yazarı cidden tebrik etmek istiyorum. Öylesine muazzam bir evren oluşturmuş ki;hayal gücümün sınırlarını zorladığımı hissettim tüm kitap boyunca.
Evrenin haritasını, krokisini,tarihini bırakın evrenin ANAYASA'sını yazmış kadın!
Kodeks denilen bir anayasa kitabı var ve içindeki bilgiler,yasaklar,kanunlar,cezalar öyle güzel nakledilmiş ki kurguda kusur yok denecek kadar az demek isterdim ama cidden yok
Kusursuz!
Muhteşem!
Karakter gelişimi, olayların işleyiş hızı, derinleştirme,içselleştirme, hepsi tam ayarında.
Konuyu anlatmakla vakit kaybetmeyelim. Başka pek çok kişinin yorumunda bunu görebilirsin zaten.
Konudan giriş yapsak işin içinden çıkamayız
Ejderhalarla ilgili yazılacak bir fantastiğin bu denli muntazam yazılabileceğini tahmin etmezdim doğrusu.
Evet diyeceksiniz "Ee o kadar övdün şimdi bunun bi sonu olmalı o başlıktaki 'ama' kelimesini nereye bağlayacaksın?"
Sabredin azıcık,oraya da geleceğim.
Sadece beni kitaptan koparan o küçük kusurlara gelmeden önce kitaba karşı içtenlikle dürüst olup hak ettiği övgüyü karşılamak istedim kendimce..
Çünkü bu kadar yüceltmeme rağmen seriyi okumayı bıraktığımın bilinmesi içten içe vicdan duymama neden oluyor.
Pekala sadede geliyorum
Beni en çok rahatsız eden unsur smut sahnelerinin fazla oluşu ve kızın yürüyen bir azgın teke gibi etrafta dolaşması.
Erkek başrol ile başından beri birbirlerine duydukları tensel çekim, şehvet ve cinsellik ile harmanlanmış arzu beni o kadar rahatsız etti ki;
Birbirlerine aşık olmadan önce sadece şehvet ile birbirlerine çekildiler ve smut sahnelerinde vahşi hayvanların çitfleşme mevsimlerindeki durdurak bilmeyen saldırgan halleri gibi bir birliktelik yaşadılar.
Ve en rahatsız edeni de...adam nazik olayım mı acaba diye tereddüt ederken kızın çok afedersiniz tam bir uruspu gibi davranıp "sertçe bec..r beni" çığlıkları eşliğinde her yeri kırıp dökmeleri
Kız, çocuğu ne zaman görse bedeni fokur fokur kaynıyor. Bu bir zaman sonra yorucu hale gelmeye başladı benim için. Konu ne kadar muhteşem olursa olsun...götüremedim daha fazlasını
Kitaplarda yan karakter ve olaylardansa baş karakterlerin hikayelerini duygularını okumayı daha çok seviyorum. Ama bu kitapta baş karakterlerin sahnelerini okumaya korkar oldum. Çünkü ne zaman bir araya gelseler hep bir yatak arayışı içindelerdi...en son ejdarha üzerinde yapacaklar bu gidişle diyerek bıraktım kitabı
Ek bilgi: 2.Kitabın son 150 sayfasında bıraktım
Vel hasıl kitap muhteşem..
Ama smut sahneler çok çok fazla ve aşırıya kaçar bir yazım tipi var.
Benim buraya yazmaya daha kalkışamayacağım bir dil ile hemde
Benim midem kaldırır, alışığım veya okumadan geçerim falan fıstık diyorsanız hiç vakit kaybetmeden okumaya başlayın.
Çünkü böylesi kaliteli kurgu ve yazım tarzı zor bulunur
Saygılarımla