·384 syf.····Okunma: 24 Eylül 2025 20:39 Öncelikle kesinlikle mükemmel bir kitap olabilirdi ama neden olmadı.
İlk olarak bir partiye gidiyorlar sonra işte bir erkek (erkek demek bile yanlış olur) kızı lavaboda sıkıştırıp resmen taciz ediyor. Birde "Egeli ve sen çok yakınsınız nasıl bir anda yakınlaştınız. Ya ona kimsenin vaddemeyeceği şeyler vaddediyorsun yada ona vücudunu sunuyorsun" tarzı bir öey diyor tamam kız sinirlenebilir ama Batı bir şey yapmadığı halde onu orada bırakıp eve gitti. Haliyle Batı bir şey olduğunu anladı sonrasını anlatmayayım. Neden Batı'ya olayları anlatmadı sonuçta sevgilisiniz ve sen ona anlatmadığın müddetçe o seni anlamayacak. Birde Batı ve Deniz arasında bir ilk yaşanıyor (ne olduğunu söylemeyeceğim okumayanlar daha fazla spoiler yemesin) sonra Batı unutalım bunu diyor. Yani nedennnnn? Neyse 2 puan buradan gitti.
Sevdiğim kısımlar ise Batı ve Deniz'in beraber yaptığı aktiviteler çok tatlıydıııı. Batı, Deniz'in kararlarına sürekli saygı gösteriyordu. Bene bunuda çok sevdim.
Küçük karakter analizi:
Karakterlere puanım genel olarak 9