Puan vermedi·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2025 00:00 Okurken inanılmaz rahatsız olduğum ama kitaptan hiç kopmadan okuduğum bir yapıt olmuş. Edebi yönü, dili oldukça güçlü bence. Hikaye çok gerçek ama çok rahatsız edici.. beğendim yazarın başka kitaplarından da okuyacağım.