Feyza

@Fyzz
Garip Bir Roman
Puan vermedi·464 syf.··
Beğendi
·
2025 13. kitabı
Çok akıcı, sürükleyici bir hikaye, normalde bu tarz olay örgüsünü pek sevmem, garip gelir ama bu oldukça iyiydi. Polisiye gerilim ve romantik diyebiliriz. Yavaş yavaş okurum diye başladım ama meraktan hemen okuyup bitirdim. Sonu güzel şaşırttı ama onu itiraf edeyim. Adam kaçırma, dedektif takibi, Stockholm sendromu görünümlü aşk vs seviyorsanız tam sizin kitabınız.
Edebiyat
İyi KızMary Kubica · Martı Yayınları · 20161,809 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.