Ben bu kitabı alalı en az 6 ay olmuştur. O kadar önyargılı davrandım ki bir türlü elime almak istemedim. Ama keşke de alsaymışım o kadar güzel bir kitaptı ki . Daha erken okumadığıma pişman oldum diyebilirim. Kitap misha ( erkek ) , ryen ( kız ) iki karakterin mektuplaşmasıyla başlıyor. Bu iki karakter hiç görüşmemiş , sosyal medyadan birbirlerini takip etmemişler böyle 7 yıl mektuplaşmışlar. Misha ryeni tesadüf eseri tanıması üzerine kitap başlıyor. Bundan sonrasını anlatmak spoiler olur o yüzden sadece yorumumu yazacam.
Ben bu yazarın doğum günü kızı kitabını da okumuştum onu da çok beğenmiştim ama bence bu kitabı daha başarılı buldum. Çünkü olay akışı çok güzeldi. Acayip saran bir kitaptı okudukça okumak istedim zaten iki gün de okudum . Böyle akıcı kitapları okumayı çok seviyorum. Önyargılı davrandığım için çok pişmanım. Misha sevimli bir karakterdi diyebilirim. Ryen zaten seni söylemek bile istemiyorum. O kadar gıcık bir karakterdin ki. Yani sonradan düzelmen iyi bir şeydi diyebilirim. Trey senin Allah belanı versin :) . Kitabı severek okudum. Akıcıydı , sıkıcı bir kitap değildi. Bazı yerlerini görmezden gelerek 10 puan verdim . Çünkü bu kitap 10 puanı hak ediyordu.