Öncelikle kitabın kötüleri anlattığını ve buna göre okumanız gerektiğini söylemem lazım. Yazarın dili çok akıcı. Takıldığım nokta karakterlerin dengesizliğiydi ve evde takım elbiseyle dolaşıyor oluşuydu. Bence sonu olması gerektiği gibiydi başka bir son yakışmazdı. Seriye devam edermiyim bilemiyorum.
Yaş sınırı: +14-15