10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2025 24. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2025 12:50
Çoooook güzel bir hikayeydi. Çok güldüm, bazen biraz hüzünlendim. 90lar çocuğu olarak hikayeyi çok benimsedim, hiç yadırgamadım, her şey çok gerçekti. Sanırım gerçek yönleri de vardı zaten :) 9 yaşında bir çocuğun kendisini "çete"sine almayan o büyük çocuktan aldığı intikam ve aylar süren "düşmanlık" serüveni. Kesinlikle tavsiyemdir, aynı yazarın benzer tarzda diğer kitaplarını dinlemek için sabırsızlanıyorum:)
Mahalleden ArkadaşlarSelçuk Aydemir · Sayfa 6 Yayınları · 20155,6bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.