·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2025 12:50 Çoooook güzel bir hikayeydi. Çok güldüm, bazen biraz hüzünlendim. 90lar çocuğu olarak hikayeyi çok benimsedim, hiç yadırgamadım, her şey çok gerçekti. Sanırım gerçek yönleri de vardı zaten :) 9 yaşında bir çocuğun kendisini "çete"sine almayan o büyük çocuktan aldığı intikam ve aylar süren "düşmanlık" serüveni. Kesinlikle tavsiyemdir, aynı yazarın benzer tarzda diğer kitaplarını dinlemek için sabırsızlanıyorum:)