Bu kitabı storytel den dinledim. Çok etkilendim ve çok sevdim. Tüm kitapkurtlarının ortak hayali olan işi gücü bırakıp kitap kafe açma hayalini gerçekleştirmiş bir kadının hikayesi :) yan karakterlerin de oldukça güçlü hikayeleri var ve bunlar çok iyi bir kurguyla harmanlanmış. Kesinlikle satın alıp tekrar okuyacağım, çünkü altını çizmek istediğim o kadar cümle vardı kiiii :)