Ben bu kitabı okurken acaba okuyamadığımı düşündüm yoksa ben de mi kör olmuştum duygumu düşüncelerimi hislerimi ve duygularımı hepsini bir anda altüst eden ve içeriği açısından belki de okuduğum en akıcı kitaplardan birisiydi hele ki içinde yapmış olduğu betimleme isim kullanmak yerine gözlüklü genç kız diye tabirler kullanması benim gibi isimlere odaklanamayan insanlar için müthiş bir anlatma becerisi Ben kitabı çok sevdim