Betül Kaya
@kortizol · 8yıl
Takip Et
6/10
·
408 syf.
·
Kitabı okudu
·
2018 2. kitabı
Akıcı bir kitaptı. Maalasef mantık hataları fazlaydı. Gücü elde edenlerin libidosu artıyor, sapıtıyor, önüne gelene saldırıyordu. Bir de suudi arabistan ve müslümanlık hakkında bilgisi yok gibiydi. Diziye göre yazılmış bir kitaptı.
Güç
Naomi Alderman · Misis Kitap · 2017
239 okunma
3 beğeni
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap