Elif Şafak ile tanıştığım ilk kitap Havva’nın üç kızı açıkçası beklentim çok büyük olarak okumaya başladım. İlk sayfalarında hem sürükleyici olması hem sonunu çok merak ettirerek devam etmesi beni çok etkiledi velhasıl sonu maalesef hüsran ve yavan bitti. Kitabın başında her şeyi en ince ayrıntısına kadar belli edilirken maalesef kitabın sonu alel acele bitmiş gibiydi aşkla başladığım kitabı heyecansız kapatmış oldum. Hala merak ettiğim sorular var peri okuldan nasıl ayrıldı babasına nasıl bir açıklama yaptı ? Veya mensur nasıl vefat etti ? Peri yeni eşi ile nasıl tanıştı ? 10 yaşını ve yetişkin halini biliyoruz ama ya ortasındaki asıl merak ettiğimiz yaşları yaşadıkları bunlar maalesef kitapta asla belirtilmemiş. Elif Şafak ile başka bir kitaba daha başlayacağım açıkçası yazarın kitaplarını hala çok merak ediyorum bu sefer daha çok duyulan bi kitabını tercih edeceğim.