Beklediğimden çok daha derin, duygusal ve tatlı bir hikâyeydi.
Başta sadece sevimli bir kedi hikâyesi sanıyordum ama sayfalar ilerledikçe insanı duygusal olarak içine çeken bir anlatımla karşılaştım.
Bir kedinin kayboluşu, bir çocuğun kararlılığı, ve yol boyunca karşılaşılan sürpriz dostluklar…
Özellikle hayvanları sevenler, kedi sahipleri ya da çocuk edebiyatına merakı olanlar için çok keyifli ve yürek ısıtan bir kitap.
Bittiğinde gözlerimde tatlı bir gülümseme kaldı.
Kısa, sade ama içi dopdolu. Hem büyükler hem küçükler için.