Puan vermedi·284 syf.····Okunma: 08 Aralık 2017 23:29 "Öldükten sonra da yaşamak istiyorum." deyişiyle beni derinden etkiledi Anne Frank. Kitabı okurken onunla umut doldum, onunla başkaldırdım, onunla hayal kırıklığına uğradım. Okumaya olan aşkını gördükçe kitabın sonunun gelmemesini istedim. Belki ondan çok daha şanslı hayatlarda, yaşamak ve öğrenmek için onun binde biri kadar çaba göstermesek de ben kendim için şunu söyleyebilirim ki; ben de öldükten sonra senin gibi yaşamak istiyorum Anne, ben de.