Yazarın okuduğum ilk romanıydı. Sırpların Bosna Hersek de yapmış olduğu katliamı bizzat yaşamış birisinin anlatmış olduğu hayatta kalma mücadelesi ve yaşam öyküsü çoğunlukla çok üzücüydü. Özellikle Srebrenitsa soykırımı ile ilgili de geniş çaplı bilgi içeriyor ve sırpların akıl almaz canilikleri anlatılıyordu. Bunun yanında romanda yazarın müthiş bir hayatta kalma ve kahramanlık hikayeleri de anlatılmış. İyi okumalar.