Yazarın okumuş olduğum ilk kitabıdır Penceresiz Ev ve henüz ilk kitabında beni hayal kırıklığına uğrattı. Konusu muhteşem fakat genel olarak bakacak olursak diyaloglar bana çok yapmacık geldi, anlatımını fazlasıyla karışık, kopuk, zayıf ve gereksiz uzun buldum. Kitap benim beklentimi karşılamadı olayların havada kaldığını düşünüyorum.