·240 syf.····Okunma: 21 Haziran 2025 14:39 İnsanlara başkaları için değil kendileri için yaşamalarını öğütlüyor hayatının merkezimize kimi koyarsan kaybedersin çünkü o kadar çok onun peşinde olursun ki onun için sen sıradanlasirsın zamanla görülmezsin emeklerin farkedilmez degersizlesirsin yeni tanıdığın kimseye kendini anlatma ve insanların senin hakkindaki düşünceleri seni çok etkilemesin kendin ol kendini mutlu et hayat çok kısa hiç bir şey ömrünün orda takılmasına değecek kadar önemli değil ......Çok beğendim psikolojiyi ayrı seviyorum