Öncelikle Merhaba, geçen gün Safiri bitirdim ve ilk defa texting okudum. Kitaptaki bütün olayları texting olmasına rağmen kavrayabiliyorsunuz yani o kimdi bu ne zaman oldu gibi düşünmüyorsunuz.
Cemal latifoğlu'nun kaleminden okuduğum ilk kitap oldu ve yazım diline hayran kaldım , kitap biter bitmez 2. Kitabı Milasa başladım ve o da bir o kadar mükemmel yazılmış.
Kapak tasarımı olsun , iç tasarımı , kutusu vb. Her şeyi ile mükemmel tasarlanmış ve kitabı çok iyi anlatıyor.
Bence 13 yaş üstü herkes okuyabilir çünkü kitap tetikleyici bir unsur bulundurmuyor.
Eğer okumadıysanız kesinlikle okumanızı öneririm...
Beni Instagram dan (Esila akgüneş ) ve buradan takip ederseniz sevinirim .
Cemal Latifoğlu