Osmanlı İmpa­ratorluğu'ndaki elit de kendisini bir etnik kimlikle değil (çünkü "Türk" ve "Kürt" kelimelerinin 'kaba', 'köylü' çağrı­şımları vardı) "Osmanlılar" diye tanımlardı. Köylüler herhangi bir etnik etiket kullanılmadan "reaya" diye adlandırı­lırdı:
Sayfa 24·Kitabı okudu
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.