Puan vermedi·152 syf.··
2025 7. kitabı
İçinde bulunduğum dönemde yazılan, okuduğum ilk kitap olabilir. Şaşırdım haliyle. Alışmışım eski dönem kitaplarını okumaya. Neyseeee.. Gelelim benim görüşlerime. Ben eski kitaplardan devam. Kötü değildi kabul ama benim tarzım da değildi. Okumasam çok bir şey kaybetmezmişim. Ayrıca şunu da eklemeden edemeyeceğim. Ben eski kitapları okuyunca kitap okuyor gibi hissediyorum bilmiyorum neden. Zaten yaşadığım dönemde rahatsız olduğum şundan veya bundan uzaklaşmak, farklı hayatlar görmek için kitap okuyorum bu yüzden okuduğum kitapda da bu dönemi görmek istemiyorum yani.
Duygu ve Düşünce
Sabahın ÜçüGianrico Carofiglio · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20254,078 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.