Olm savaş basliyor her an saldırıya ugraya biliriz şimdi ben böyle düşünüyorum ders çalışırsam ve savaş başlarsa boş çalışmış olucam sınav iptal olur kendimi boşuna yormuş olucam acaba calismasamda ailemle vakit geçirip Allaha tövbe mi etsem ay çok kararsizim bide ya savaş baslamasa ben boşuna çalışmamış olursam bir yilim çöp çok dusunceliyim acaba ne yapsam
·1 alıntı·
2 +1'leme
·
155 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende iki gündür bunu düşünüyorum orlpewpekepekdkdoe
Toprak
Gönderi Sahibi
Sonuç koca bir bosluk ;)
İçini rahat tut inşallah savaş felan çıkmaz
Toprak
Gönderi Sahibi
C. doğru en iyisi calisim
Ders çalışmamak için kafamda kurduğum senaryolar 😂😂
Toprak
Gönderi Sahibi
Haşa tövbe ben öyle birimiyim
Sınavım iyi geçti ya tabi çıkar savaş mk
Toprak
Gönderi Sahibi
Chhchdhx ay çok yazık olucak ya şansına küs ne diyim
Toprak
Gönderi Sahibi
Çalışmak için k dan bile uzak düşmeyi düşünürken savaşı ve gündemi daha çok takip etmek için Instagram açtım yemin ederim şaka gibiyim