Olm savaş basliyor her an saldırıya ugraya biliriz şimdi ben böyle düşünüyorum ders çalışırsam ve savaş başlarsa boş çalışmış olucam sınav iptal olur kendimi boşuna yormuş olucam acaba calismasamda ailemle vakit geçirip Allaha tövbe mi etsem ay çok kararsizim bide ya savaş baslamasa ben boşuna çalışmamış olursam bir yilim çöp çok dusunceliyim acaba ne yapsam