Değişimden korkan var mı? Peki, değişim olmadan herhangi bir şey olabilir miydi? Bütün'ün doğasına değişimden daha yakın ve daha candan olan ne var? Eğer ısınan tahta değişmemiş olsa, yıkanabilir mi din? Yediklerin değişmemiş olsa, beslenebilir miydin? Değişim olmasa yaşamdaki diğer lütufların herhangi biri olabilir miydi? Senin için de değişimin aynı anlama geldiğini ve yine değişimin Bütün'ün doğası için gerekli olduğunu görmüyor musun?