Ilk defa levent cinemre cevirisi olmayan bir Jack London eseri okudum. Kitaba anlattiklarina bayildim cok cok etkilendim. Fakat bilemiyorum farkli bir cevirmen(Levent Cinemre) olsaydi daha fazla mi keyifli olurdu diye dusunmeden edemedim dogrusu. Ozellikle son bolumler daha da anlamli ve etkileyici iceriklere sahipti kitapta. Cok guzel bir inceleme kitabi olmus benim gozumde. Uçurum İnsanlarıJack London
Uçurum İnsanlarıJack London · İletişim Yayınları · 20254,561 okunma