Bu kitapta herkesin bildiği şeyler anlatılıyor. Okudukça ömrümüzü şehrimizi, doğamızı ne kadar geri dönmeyecek hasarlar verdiğimizi söylüyor. Ve umutsuzluk olmaması gerektiğini anlatıyor.
İnsanız ve çabuk unutuyoruz... Kitap masanın üzerinde olursa sık sık okuyup bazı önemli şeyleri hatırlatır.
Kitabın arka kapağında son sözleri:
Bu sayfalarda, insanın kendi kalbine, vicdanına ve yaratıcıyla olan bağlarına dair derin bir yolculuğa çıkacaksınız. Belki de en büyük değişim, gözlerinizi gökyüzüne çevirip bir kez daha düşünmekle başlayacak.
Belki Derdimize Çare Bir Çiçek