Yazarın klasikleşmiş çizgisinin dışında bir perspektife sahip olduğuna inandığım bir eser. Açıkcası polisiye-gerilime özgü av-avcı(polis-suçlu) rekabetinin kadim savaşından pek izler barındırmıyor. Farklı bir deneme ile zihinlerde yer edinen kurgunun dışına çıkmak istemiş sanırım. Genel itibariyle Grange'ın mürekkebinden izler seçilebiliniyor. Fakat katilin en başlarda belli olmadığı diğer eserlerinde okuru daha ilk sayfalarda yakalayan o gizem örgüsü burada pek tatmin edici düzeyde değil. Kalıplaşmış travmatize geçmişlere sahip katilleri sunmaktan sıkılıp farklı bir yöntem denemiş olsa da yer yer hala bir Grange kitabı okuduğumuzu bizlere hissettirebiliyor.
Grange seviyesi göz önünde bulundurulduğunda fazla bir beklentiye girmeden okunabilecek yazarın ortalama bir eseri.