Puan vermedi·392 syf.····Okunma: 26 Haziran 2025 23:08 Yani...
Kitabın akıcı olduğunu inkar edemem ama ben okurken yer yer sıkıldım maalesef. Üstelik bazı şeyler de hiç hoşuma gitmedi.
Bir kere bir sürü gencecik kızın hayallerinin umutlarının geleceklerinin çalınarak yok yere öldürülmesinin sebebi beni asla tatmin etmedi. Ne olsa etmezdi de zaten, neyse. Aynen Halid'in dediği gibi aslında "Ben kimim ki kimin hayatının daha önemli olduğuna karar veriyorum." Keşke bu düşünceyi hiç bırakmasaymış. Başka bir yol bulsaymış.
İkincisi Tarık karakterini çoğu karakterden bin kat daha çok sevdim. -Halid'e de bin basardı bu arada.- Şehrazad'ın çocukluğundan beri aşık olduğunu iddia ettiği kişiyi bu kadar kolay bırakıp en başta böyle saçma bir işe girişmesi ve sonrasında en yakın arkadaşının katiline bu kadar kolayca ve kısa sürede aşık olması en hafif tabirle sinirlerimi bozdu. Tarık'a, kızın uğruna her şeyi yapan ve yapabilecek olan adama, resmen ihanet etti.. Şiva'ya da aynı şekilde. Yani intikam alacaksa tek yolu bu muydu... Ne saçma. Çıldırdım okurken...
Halidi de şehrazadı da sevemedim. Davranışları da duygu geçişleri de.. Neyse aman.
Celal ve Despina çok tatlı karakterlerdi. Yer yer güldürdüler neyse ki. Rahim de az görünmüş olsa da tatlıydı yani şapşik bir şeydi. Onu da sevdim. Başka sevdiğim bir karakter de yoktu galiba.
Daha çok şey söylerdim de bu kadarla kalsın. İkinci kitabı okuyasım da yok ama beğenmeyeceğimi bildiğim halde olayların nasıl ilerleyeceğini ve nasıl biteceğini merak eden bir yanım da var maalesef ki.. Bakalım.