·164 syf.····Okunma: 27 Haziran 2025 02:52 Açık soyliyim hiçbir şey anlamadım (yazarin bircok kitabini okumus biri olarak söylüyorum bunu), bilmiyorum belki de benden kaynaklidir.
Yazarın ilk kitabı anladığım kadarıyla (son sayfada o şekilde bahsetmiş)
Diğer okuduğum Murakami tadını vermedi bana, ben onun o kendine has yazım tarzını sevmekle beraber paralel evrenleri işlemesini seviyorum kitaplarında. Bu kitabında da o yoktu. Yoktu yok olmasına da anlamsız, manasız hissettim ben.
Hatta hep şunu dedim, "yazar şu an ne yaşıyor kafasinda"
Gerçekten manasız.
Onun yani sıra olay örgüsünden bağımsız kendisi olup yazdığı kisimlari çok daha fazla sevdim, saatlerce okurdum.
Pinball i geçen sene okuyup fare ne alaka diyordum ki öğrenmiş olduk.
Yaban Koyununun İzinde'den devam bakalım.