O kadar uzun zaman bu kitabın çıkmasını bekledikten sonra ya düşündüğüm kadar iyi değilse diye elim bir türlü okumaya gitmiyordu. Sanırım olası beğenmeme durumuna karşı hayal kırıklığına uğramak istemiyordum. Ama gördüm ki endişelerim yersizmiş. İlk kitabı gibi Demir Çiçek'i de çok sevdim. Bu seri herkese şiddetle tavsiye ettiğim bir seri oluverdi.
Kitap incelemesine gelirsek eğer kitabın üçte birinde her şey çok yavaş gerçekleşiyor. Olaylar oluyor ama bu sayfalara yedirilerek oluyor ama son çeyreğe girdiğimizde öyle bir olaylar girdabına giriyoruz ki nefes almayı unutuveriyoruz. Sırlar açığa çıkıyor, kayıplar veriliyor. Her şey baş dönmesi hızında oluyor. Ve ben üçüncü kitabı yine sabırla beklemeye başlıyorum...