Öykülerin hepsi mini dizi tadında. Kitaplara hevesle başladığım ama sonlara doğru sadece bitirmeye odaklandığım çok olur, bu kitapta hiç öyle olmadı. Tekrar tekrar okusam dahi sıkılmayacağım türden öykülerdi.
Favori öykümü seçemedim, hepsini okuması çok keyifliydi. Ama *Kalanlar* öyküsünde, geride kalan olmanın verdiği hüznü, yarattığı boşluk hissi çok güzel anlatılmıştı. Üniversite mezuniyetinden sonra arkadaşlarımı tek tek şehirden uğurladığım günleri hatırladım)(:
Bu ay, kendimce sadece kadın yazarları okuma ayı yapmıştım ve Melisa Kesmez favori yazarlarımdan biri oldu.