=)) Sinirden gülüyorum. Her şey bu denli bariz ortadayken, kodumun malları bizleri kendi zırvalarına inandırmaya çalışıyorlar ya, he anlat anlat, yalancıyı sikmiyorlar ne de olsa evveliyatını siktiğimin piçi diye geçiriyorum içimden.
Bu arada yorumların çok değerli, bilgi dolu. Zamanından ayırıp yazdığın için kendi adıma teşekkür ederim, umarım herkes okur, sağ olasın. 🫡